Sabtu, 3 Januari 2015

hai...selamat malam...sekarang myn nk cerita kenapa myn pilih esp..

Banyak sebab tp sebab utama keran myn nak kurus.Myn pernah gemuk dulu sebab serasi dengan pil hormon dan pemakanan myn yang myn tak jaga.Myn ambil pil hormon tu sebab myn nak rancang kehamilan.

Selepas myn bersalin memang myn nak rancang sebab myn bersalinkan anak myn yang sulung secara pembedahan.Jadi myn pon memang nak jarakkan kehamilan sebab myn takot akan kena sekali lagi pembedahan.

Myn makan pil secar konsisten dan hasilnya berat badan myn naik mendadak..Masa tu myn takbkenal lagi shaklee ni.Tapi selepas bersalin anak myn no 2 myn alami masalah keputihan yang teruk dan myn pun mula makan alfalfa.Hasilnya memang positif.Myn suka sangat.

Bila ada bajet lebih sikit myn ambil pulak esp dan full set kurus.Myn amalkan minum dan makan vitamib secara konsisten dan memang berat myn maintain dan myn dapat kawal selera myn walaupun myn makan pil perancang.

alhamdulillah sampai sekarang myn masih terkawal makan dan berat badan myn..Myn seronok sangat.

Bonus yang myn dapat bukan saja maintainkan berat badan tapi myn jugak dapat kulit yang halus,lembap,tak kusam macam dulu dan yang paling penting mana kulit kaki myn yang pecah-pecah dah takde lagi.Semua dah halus mulus macam kulit bayi.

Sekian untuk malam ni.


set kurus penuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan