Khamis, 25 Disember 2014

SET KURUS/PELANGSINGAN

Assalammualaikum.

Hai semua..entry kali ni myn nak cerita pasal pelangsingan.Semua orang mesti nak kuruskan.Apa kata kite cuba dengan set pelangsingan dari shaklee ni.




ALFALFA
Fungsinya sebagai penyahtoksin dalam badan dan melawaskan sembelit.Alfalfa juga berfungsi sebagai "jamu" moden bagi wanita yang dah berkahwin.Mengurangkan keputihan dan melawan alahan/alergi.


HERB-LAX
Berfungsi sebagai julap lembut bagi mereka yang mengalami sembelit yang serius ataupun mereka yang ada buasir.Herb-lax juga boleh mengempiskan perut dan merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan.Herb-lax membantu dalam memberi kepejalan otot perut.

LECITHIN
Berfungsi sebagai pengemulasi lemak dan membantu pemecahan lemak dan kolestrol.Lecithin dapat membantu tubuh dalam menyerap vitamin A,D,E dan K.Bertindak dalam menghalang obesiti apabila lecithin diambil dalam kuantiti yang banyak.Boleh memperbaiki alergi dan mencantikkan otot dan kulit serta menghalang terjadinya batu karang.

OMEGA GUARD
Merupakan minyak ikan terbaik di dunia.Omega guard adalah 3 kali lebih tumpat berbanding ketumpatan hati minyak ikan.Mengandungi asid lemak penting yang tak dapat dihasilkan dari tubuh badan manusia serta mengandungi DHA dan EPA yang boleh menentang thrombosis,melincirkan salur darah dan melancarkan peredaran darah.

ENERGIZING SOY PROTEIN(ESP)
ESP menyediakan 9 asid amino penting yang tak dapat dihasilkan oleh tubuh badan kita.Mengandungi glisemik rendah iaitu 39 dan sangat sesuai untuk penghidap kencing manis.ESP bertindak sebagai tenaga tambahan dan kunci kepada awet muda apabila diambil dengan kerap.Minuman yang sangat mengenyangkan dan mampu mengurangkan rasa lapar.

CINCH SHAKE MIX
Memberi faedah seperti makanan tetapi rasanya seperti menikmati pencuci mulut.Cinch shake mix mengandungi serat yang tinggi dan memberikan 35% atau lebih nilai harian kepada 21 vitamin dan mineral penting.Memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan