Selasa, 23 Disember 2014

ALFALFA DAN KEINTIMAN

Ada apa dengan masalah keintiman tu??
Apa kaitan alfalfa dan keintiman??

Myn teruja sangat nak kongsikan tentang tajuk yang myn nak ceritakan ni.Sebab utama adalah myn pernah mengalami masalah keintiman yang sangat teruk sampaikan suami myn sendiri komplen dekat myn pasal masalah ni.

Myn memang ade masalah bahagian intim yang sangat teruk.Myn juga mengalami gatal-gatal yang teruk dan bau yang sangat tak menyenangkan.Dah macam-macam produk myn guna untuk selesaikan masalah ni tapi hanya berkesan sementara dan masalah tu datang lagi dan lagi.

Akhirnya 1 hari tu myn terbaca facebook sepupu myn tentang masalah anaknye yang ada asma dan die bagi mealshakes shaklee untuk anaknya.Myn pun macam tertarik terus pm sepupu myn tu.Cerita punya cerita myn pun nak cubalah shaklee ni mana tau berkesankan.

Asalnya myn nak belikan untuk arwah ayah myn so myn pun order kat sepupu myn alfalfa,ostematrix dan sustained release vitamin c.

Ostematrix tu untuk arwah ayah myn sebab arwah ayah ada sakit pinggang dan alfalfa dengan vitamin c sr tu untuk adik myn sebab dia ada resdung.Jadi myn pun tumpang sekaki nak cuba alfalfa.

Myn makan alfalfa tu selama 3 bulan dan hasilnya sangat positif.Macam mana myn tau hasilnya positif,myn ada pergi buat pap smear untuk kaum ibu-ibu dan bila nurse buat check up,nurse cakap myn dah takde lagi keputihan,rahim ok dan bersih.Masa tu myn happy sangat sebab myn rasa masalah keputihan myn dah selesai.

Myn pun ade rasa perubahan bila myn dah takde lagi gatal-gatal bahagian intim dan suami dah tak komplen lagi.Keputihan yang myn alami semakin hari semakin hilang.Myn bersyukur sangat sebab dah jumpa penyelesaian masalah myn ni.Dan sampai sekarang myn konsisten makan alfalfa.

Anda berminat nak mencuba??
sms/whatsapp kat myn


Tiada ulasan:

Catat Ulasan